ENG FB kontakt

18.10.2018

Strona główna Aktualności Wydarzenia Toyota Motor Europe i Dassault Systèmes wspólnie pracują nad cyfrowym marketingiem nowej generacji

Toyota Motor Europe i Dassault Systèmes wspólnie pracują nad cyfrowym marketingiem nowej generacji

11-01-2018
  • Trzyletni kontrakt mający na celu zautomatyzowanie i integrację procesu produkcji zasobów marketingowych z wysokiej klasy aplikacjami służącymi do wizualizacji
  • Lokalne treści marketingowe opracowane na potrzeby premier rynkowych pojazdów dostosowują doświadczenie zakupowe do indywidualnych oczekiwań klientów
  • Pionier na rynku motoryzacyjnym w zakresie procesów „lean” zyskuje przewagę konkurencyjną w obszarze kosztów, czasu, jakości i skalowalności.

Firmy Dassault Systèmes i Toyota Motor Europe podpisały trzyletnią umowę, w ramach której będą pracować nad zoptymalizowaniem procesu cyfrowej produkcji. Celem współpracy jest stworzenie nowej generacji rozwiązań z zakresu digital marketingu, które znajdą swoje zastosowanie podczas premier rynkowych samochodów marki Toyota w Europie. Lista rozwiązań obejmie umiejscowienie i personalizację treści marketingowych dedykowanych klientom poszukującym nowych, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb doświadczeń zakupowych.

 

 

Dzięki rozwiązaniu branżowemu „Virtual Garage” Toyota Motor Europe może korzystać z udostępnionych jej w ramach oprogramowania 3DEXCITE wysokiej klasy aplikacji, służących do wizualizacji i w ten sposób zautomatyzować oraz zintegrować procesy produkcji swoich zasobów marketingowych. Dodatkowo, Toyota Motor Europe może wykorzystać pochodzące z działu inżynieringu dane do opracowania opartych na cyfrowym odwzorowaniu pojazdów materiałów marketingowych, przekazujących emocjonalny komunikat na temat marki i produktu.

Dzięki automatyzacji procesu produkcji zasobów marketingowych, klienci mają do dyspozycji broszury, internetowe treści video, internetowe konfiguratory oraz inne materiały prezentujące nowe modele samochodów, które są dostosowane do preferencji konsumentów na poszczególnych rynkach, a nawet do ich indywidualnych upodobań w odniesieniu do niemal każdego elementu składowego produktu, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości, spójności i szczegółowości.

Technologia cyfrowa ma coraz większy wpływ na to, jak konsumenci dokonują zakupów. Branża motoryzacyjna szuka sposobów na wykorzystanie tego trendu do zbudowania silniejszej więzi ze swoimi klientami oraz ich zaangażowania. Bez względu na to, czy klienci niezobowiązująco testują samochód, czy są już zdecydowani na jego zakup chcą poczuć się zainspirowani i zmotywowani, a także mieć właściwe informacje na wyciągnięcie ręki.

 

Źródło: Dassault Systèmes

Nasze propozycje

Podstawy skrawania materiałów konstrukcyjnych. Wydanie III zmienione i uaktualnione
Wit Grzesik

Podstawy skrawania materiałów konstrukcyjnych. Wydanie III zmienione i uaktualnione

Wydawnictwo Naukowe PWN

Publikacja ta stanowi bogate kompendium wiedzy o procesie skrawania i jego zastosowaniach w przemyśle. W...

Autodesk Inventor Professional 2019PL / 2019+ / Fusion 360. Metodyka projektowania
Andrzej Jaskulski

Autodesk Inventor Professional 2019PL / 2019+ / Fusion 360. Metodyka projektowania

Wydawnictwo Naukowe PWN

Podręcznik jest przeznaczony dla osób, które chcą się nauczyć projektowania wyrobów (obejmującego...

AutoCAD 2019/LT 2019/Web/Mobile+. Kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D
Andrzej Jaskulski

AutoCAD 2019/LT 2019/Web/Mobile+. Kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D

Wydawnictwo Naukowe PWN

Podręcznik zawiera kompletny kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D/3D oraz drukowania...

Bezpieczeństwo układów hydraulicznych i pneumatycznych
Ryszard Dindorf, Jakub Takosoglu, Piotr Woś

Bezpieczeństwo układów hydraulicznych i pneumatycznych

Wydawnictwo Politechniki Świętokrzyskiej

W monografii kompleksowo opisano zagadnienia związane z bezpieczeństwem układów hydraulicznych i...

Nasi partnerzy