Kennametal świętuje 85 lat innowacji w toczeniu i zaprasza do udziału w konkursie „Born to Turn”
Światowy lider w dziedzinie narzędzi skrawających, firma Kennametal, wystartowała z nową kampanią „Born to Turn”. Jej celem jest przypomnienie o bogatym dziedzictwie marki w technologii toczenia oraz zaangażowanie klientów poprzez atrakcyjny konkurs.
W ramach akcji uczestnicy z całego świata mają szansę wygrać spersonalizowaną skrzynkę narzędziową, w której znajdą się bestsellerowe płytki tokarskie, narzędzia, ekskluzywne gadżety oraz voucher na narzędzia o wartości 4000 euro.
Kennametal od ponad 85 lat wyznacza standardy w technologii obróbki metali. To właśnie założyciel firmy, Philip McKenna, opracował rewolucyjny stop węglika wolframu i tytanu, który zmienił oblicze przemysłu metalowego. Dziś portfolio firmy obejmuje m.in. innowacyjne rozwiązania KCU25B ISO, Groove-Turn i Cut-Off Turning Inserts, a także specjalistyczne narzędzia do mikrowytaczania i zastosowań medycznych.
Jak podkreśla Scott Etling, wiceprezes ds. globalnego zarządzania produktami: Nasze narzędzia powstają z myślą o najwyższej wydajności i precyzji, pomagając klientom na całym świecie osiągać doskonałe rezultaty nawet w najbardziej wymagających aplikacjach.
Więcej informacji o kampanii oraz formularz zgłoszeniowy do konkursu dostępne są na stronie: kennametal.com/born2turn.






















