ENG FB kontakt

05.12.2025

Strona główna Aktualności Wydarzenia Nowe logo firmy Bosch Rexroth

Nowe logo firmy Bosch Rexroth

08-05-2018

Nowe logo firmy Bosch Rexroth, zaprezentowane po raz pierwszy na targach w Hanowerze, podkreśla zakończoną sukcesem transformację firmy w liczącego się dostawcę rozwiązań w zakresie Przemysłu 4.0.

 

 

Od 2016 roku firma Bosch Rexroth podlegała procesowi dogłębnej zmiany – od struktur wewnętrznych po strategię biznesową, według której firma Bosch Rexroth angażuje się przede wszystkim w nowe rozwiązania technologiczne, wykorzystywanie efektu synergii zarówno na rynku, jak i w obrębie Grupy Bosch, a także w rozwój koncepcji Fabryki Przyszłości. Na tę ostatnią składają się przede wszystkim oprogramowanie i rozwiązania do automatyzacji oraz połączenia sieciowego. Poza tradycyjnie już mocną pozycją w dziedzinie hydrauliki przemysłowej oraz hydrauliki mobilnej, firma Bosch Rexroth została kluczowym dostawcą rozwiązań w zakresie Przemysłu 4.0.

Transformacja firmy przynosi efekty: firma Bosch Rexroth stale zwiększa swoją konkurencyjność i udział w rynku. „Mobilność naszej firmy wzrasta dzięki wprowadzeniu przejrzystych i elastycznych struktur organizacyjnych. To przygotuje nas na stawienie czoła zmianie cyfrowej w świecie, w którym cykle projektowania i produkcji będą coraz krótsze.

 

Nowa tożsamość marki ukazuje zakończoną sukcesem transformację firmy całemu światu” — powiedział Rolf Najork, prezes zarządu firmy. „Nasze pionierskie rozwiązania, które są bezpieczne, wydajne, inteligentne i cechują się dużą mocą gwarantują sukces. To jest istota obietnicy składanej partnerom i klientom: „We move. You win.”

 

Najważniejsze elementy nowego wizerunku marki

Wizerunek marki jest wizytówką firmy. Ostatni raz firma Bosch Rexroth wprowadzała zmiany w swoim znaku graficznym w 2001 roku. Nowa marka „Rexroth – A Bosch Company” symbolizuje nowoczesność, niezależność i elastyczność, a także przynależność firmy do mocnej grupy.

Kombinacja czcionek i kolorów symbolizuje istotę marki Bosch Rexroth: wprawianie w ruch. Nowy projekt logo firmy został specjalnie dostosowany do wymagań projektowych cechujących media cyfrowe. Kolor niebieski symbolizuje przemysł, a historycznie rzecz biorąc, kolor ten jest rozpoznawany jako symbol firmy Bosch Rexroth. Dodatkowo „A Bosch Company” odzwierciedla powiązanie z firmą Bosch.

 

Czas wdrożenia nowego logo

Globalne wdrażanie nowego wizerunku marki będzie trwało trzy lata. Dopóki nowy firmowy znak graficzny nie zostanie w pełni wprowadzony, będzie można zobaczyć zarówno stare, jak i nowe logo.

 

Źródło: Bosch Rexroth

Strona główna Aktualności Wydarzenia Nowe logo firmy Bosch Rexroth

Zamów NEWSLETTER

Nasze propozycje

Obróbka ręczna metali narzędziami ściernymi
Jan Krzos

Obróbka ręczna metali narzędziami ściernymi

Wydawnictwo Naukowe PWN

Poradnik "Obróbka ręczna metali narzędziami ściernymi" przeznaczony jest dla osób zajmujących się obróbką...

Modelowanie, symulacja i programowanie robotów przemysłowych w środowisku Delmia V6
Adam Słota

Modelowanie, symulacja i programowanie robotów przemysłowych w środowisku Delmia V6

Wydawnictwo Naukowe PWN

W książce przedstawiono proces programowania offline robotów przemysłowych w systemie Delmia v6, który jest...

Wyścig o najważniejsze metale świata. Brudne oblicze czystej energii i cyfrowych technologii
Vince Beiser

Wyścig o najważniejsze metale świata. Brudne oblicze czystej energii i cyfrowych technologii

Wydawnictwo Prześwity

Wyścig o metale niezbędne ludzkości do produkcji czystej energii oraz rozwoju cyfrowych technologii...

Inżynieria materiałowa połączeń spawanych
Marek Blicharski, Jan Sieniawski

Inżynieria materiałowa połączeń spawanych

Wydawnictwo Naukowe PWN

Książka jest pierwszym w kraju opracowaniem tłumaczącym wyczerpująco i na dobrym poziomie zjawiska fizyczne...

Nasi partnerzy