23.07.2025
Firmy Dassault Systèmes i Toyota Motor Europe podpisały trzyletnią umowę, w ramach której będą pracować nad zoptymalizowaniem procesu cyfrowej produkcji. Celem współpracy jest stworzenie nowej generacji rozwiązań z zakresu digital marketingu, które znajdą swoje zastosowanie podczas premier rynkowych samochodów marki Toyota w Europie.
Linia produkcyjna zarządzana z poziomu tabletu, lub nawet smartfona, czy konfiguracja robota przemysłowego przez aplikację na stronie internetowej, nie są już dziś wymysłami rodem z science fiction. Narzędzia online zmieniają nie tylko kwestie związane ze sprzedażą, ale także z produkcją. Dzięki współpracy z zachodnimi liderami w tym obszarze, wkład w ten proces mają także polscy specjaliści.
Wyścig o metale niezbędne ludzkości do produkcji czystej energii oraz rozwoju cyfrowych technologii...
Książka jest pierwszym w kraju opracowaniem tłumaczącym wyczerpująco i na dobrym poziomie zjawiska fizyczne...
OBRABIARKI CNC (sterowane numerycznie) są podstawowymi elementami nowoczesnego parku maszynowego w różnych...
"Metrologia geometryczna powierzchni technologicznych" to kompendium poświęcone tematyce pomiarów i analizy...